Service

U kiest met zorg een branddeur, rolluik of rolhek en wilt ook goede nazorg en service. GNS Brinkman begrijpt dat. Ons doel is u met de meeste toewijding van dienst te zijn.

Onze branddeuren, rolluiken en rolhekken voldoen aan zeer strenge kwaliteits- en veiligheidseisen. GNS Brinkman garandeert de kwaliteit van haar producten en is aansprakelijk voor de veilige werking, mits de installatie deugdelijk en volgens de fabrieksvoorschriften is onderhouden. GNS Brinkman beschikt over goed getrainde en opgeleide monteurs. Het trainingsprogramma (elk kwartaal) is door GNS Brinkman en haar leveranciers ontwikkeld en vindt plaats in haar eigen fabriek te Zaandam. De monteurs hebben voldoende onderdelen in hun service-bus om u snel van dienst te zijn. Mocht het onverhoopt toch voorkomen dat de monteur het onderdeel niet beschikbaar heeft dan hebben wij in het service magazijn van GNS Brinkman te Zaandam onderdelen op voorraad. Door deze combinatie kunnen wij u een snelle, kwalitatieve en een betrouwbare service garanderen. GNS Brinkman beschikt over een 24/7 eigen storingsdienst, zodat u ook buiten kantoortijd verzekerd bent van de vakkundige medewerkers van GNS Brinkman.

GNS Brinkman staat voor kwaliteit in producten en diensten, communiceert helder, houdt zich aan de gemaakte afspraken en doet er alles aan haar klanten te ontzorgen. GNS Brinkman werkt met een breed team van ervaren professionals.

Ondanks de periodieke onderhoudsbeurten en de essentiële controles aan uw branddeur, rolluik of rolhek is een reparatie niet uit te sluiten. U krijgt vooraf een kostenraming van de reparatie welke wij gediagnosticeerd hebben. Zo staat u niet voor verrassingen. Ook na het uitvoeren van een onderhoudsbeurt zal, indien noodzakelijk, een advies worden uitgebracht over de status van uw systeem en aankomende kosten. U kunt hier dus rekening mee houden in de budgettering.